Tillagd i varukorgen

Dunjackor / 1 000 kr Rabatt på alla modeller

|

Kundservice

Kundtjänst

Leverans

Byten & Returer

FAQ

Email: kundservice@boomerang.se

Telefon: 08-598 92 200

Kundservice /

Leverans

Leverans

Boomerang AB tar emot och levererar alla beställningar i den ordning de kommer in till oss. Din order levereras med ditt valda fraktalternativ till önskat ombud. Normalt får du dina varor mellan 1-3 vardagar efter det att vi har mottagit din beställning.


Fraktalternativen beror på var i landet du bor. Vi samarbetar med Postnord, Instabox, Schenker och Early Bird. Ange ditt postnummer i kassan för att få se de fraktalternativ som är möjliga för dig.


Vi tar ut en avgift på 59 kr vid en eventuell retur.


Frakt

Vid köp över 1 500 kr bjuder vi på fraktkostnaden.


Transportskador


Alla försändelser som skickas från Boomerang AB till dig är försäkrade. Om du upptäcker en skada på paketet innan du öppnar det vill vi att du kontaktar vår kundservice omgående.


Outlösta paket


Om en beställning inte hämtas ut eller kvitteras ut i tid samt om en försändelse återsänds till Boomerang AB på grund av att felaktig adress har angivits debiterar vi 100 SEK som ersättning för frakt, hantering samt övriga omkostnader. 


Force Majure


Boomerang AB är befriat från påföljd för underlåtenhet att fullgöra viss förpliktelse enligt detta avtal, om underlåtenheten har sin grund i befriande omständighet enligt nedan och omständigheten förhindrar, försvårar eller försenar fullgörandet. 


Såsom befriande omständighet skall anses bl.a. myndighets åtgärd eller underlåtenhet, nytillkommen eller ändrad lagstiftning, konflikt på arbetsmarknaden, blockad, brand, översvämning, sabotage, olyckshändelse av större omfattning eller annan typ av naturkatastrof. 


I force majeure ingår myndighetsbeslut som påverkar marknad och produkter negativt, t. ex. restriktioner i indikation, varningstexter, försäljningsförbud etc, onormal nedgång i marknaden samt om bolaget utsätts för kriminell aktivitet som påverkar verksamheten.